DR N. MED. MICHAŁ FILA

dr n. med. michał fila

Specjalista neurolog

Starszy Asystent w Oddziale Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitala Wojewódzkiego im. Ks. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu,

Adiunkt w Klinice Neurologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi,

Pracownia Neurofizjologii, Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi

Pracownia Elektrofizjologii, Szpital Wojewódzki w Sieradzu.

Doświadczenie nabyte w trakcie pracy w licznych Oddziałach Neurologii Województwa Łódzkiego: tj. w Oddziale Neurologii z Pododdziałem Udarowym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, w Oddziale Neurologii III Szpitala Miejskiego im. Dr Karola Jonschera w Łodzi oraz w Oddziale Neurologii Szpitala Powiatowego im. A. Troczewskiego w Kutnie oraz w wielu Poradnia Przyszpitalnych.

Lekarz, absolwent Akademii Medycznej w Łodzi w 2002r. Od 2009 roku specjalista neurologii. W 2008r. uzyskał licencję Polskiego Towarzystwa Neurofizjologii Klinicznej z zakresu wykonywania oraz opisywania badań Potencjałów Wywołanych (dotyczących wszystkich modalności). W 2011r. roku obronił praca doktorska z pogranicza neurologii i neurofizjologii klinicznej. W 2016r. otrzymał licencję Polskiego Towarzystwa Neurofizjologii Klinicznej z zakresu wykonywania i opisywania badań elektromiograficznych (EMG) oraz elektroneurograficznych (ENG). Obecnie poza ostrymi oraz przewlekłymi schorzeniami neurologicznymi w swojej pracy zawodowej zajmuje się także wykonywaniem badań elektromiograficznych (EMG), elektroneurograficznych (ENG) oraz interpretacją zapisów wzrokowych, słuchowych, laserowych oraz somatosensorycznych potencjałów wywołanych. Głównym profilem tematycznym zainteresowań neurologicznych związanym z wieloletnim doświadczeniem odnośnie ich diagnostyki i leczenia są: schorzenia obwodowego układu nerwowego (m. in.: polineuropatie nabyte, choroby pierwotne mięśniowe – miopatie oraz choroby złącza nerwowo-mięśniowego, jak np. miastenia), ponadto choroby wynikające z postępującego procesu neurozwyrodnieniowego odpowiednich struktur i części mózgowia (jak np. choroba Parkinsona – PD), jak również bóle głowy, ze szczególnym podkreśleniem i wyszczególnieniem migreny (z uwzględnieniem przede wszystkim jej klinicznych postaci oraz form).

W swojej praktyce lekarskiej stara się łączyć rzetelną i fachową wiedzę medyczną z dobrym kontaktem z pacjentem, a nabyte przez lata doświadczenie wykorzystać do rozwiązania problemu zdrowotnego pacjenta, jak również obniżenia niepokoju i wsparcia pacjenta w czasie diagnostyki i terapii.

Cennik usług:

Każda konsultacja neurologiczna: 220 zł